معرفی بهترین کرم پودر:

%name معرفی بهترین کرم پودر:

استفاده از محصولاتِ آرایشی همونقدر که میتونه باعثِ بالا رفتن اعتماد به نفس ما بشه، میتونه باعث آسیب رسیدن به سلامتی پوستمون هم بشه. این قضیه در صورتی اتفاق میوفته که ما محصولی بی کیفیت تهیه کنیم و به صورت مداوم از اون استفاده کنیم. برای همین بسیار مهم هست که شما چه محصولی رو تهیه میکنید. یکی از مهمترین لوازمی که ما ممکن هست هر روز استفاده کنیم و تاثیر زیادی روی پوست ما داره کرم پودرها هستن. کرم پودرها روی زیبایی میکاپمون و سلامت پوستمون تاثیر خیلی خیلی زیادی دارن به همین خاطر هم اینجا 4 تا از بهترین کرم پودرها رو به شما معرفی میکنیم که با ویژگی و خصوصیات هرکدوم آشنا بشین.


مک :

%name معرفی بهترین کرم پودر:

محصولی فوق العاده از برند مک، این کرم پودر :
موندگاری 24 ساعته داره، پوست رو آبرسانی میکنه و اجازه نمیده کرم حالتی خشک و کیکی به خودش بگیره، اگر که پوست چربی دارین میتونید با خیال راحت از اون استفاده کنید، چراکه این محصول میزانِ ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه.
کرم پودر مک کاور قابل ساختی داره، به این معنی که به میزانی که از اون استفاده میکنید از لایت تا فول به شما پوشش میده. تکسچر این محصول فلوئیدی هستش و خیلی روی پوست سبکه و راحت فید میشه. مک رو میتونید روزانه و به صورت حرفه ای استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  راهنمای کامل درباره بهترین لباس‌های زنانه برای مراسمات رسمی و مهمانی‌ها

استی لادر :

%name معرفی بهترین کرم پودر:

دومین معرفی کرم پودر استی لادر هست. این کرم پودر کاور فوق العاده ای داره ولی خیلی روی پوست طبیعی و سبک هستش و در طول روز اصلا احساس نمیکنید کرمی روی پوستتون قرار داره. این محصول:
24 ساعته ، ضدآب و تعریق هست و هیچ نوع مواد مضر و کمدوژنیکی در ترکیباتش وجود نداره از طرفی استی لادر ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه.


نارس لانگ ویر :

%name معرفی بهترین کرم پودر:

کرم پودر بعدی از برند نارس هست. این محصول رو اکثرا به افرادی با پوست نرمال تا خشک پیشنهاد میکنیم، کاور مدیوم تا فولی داره، به هیچ عنوان اکسید نمیشه و موندگاری اون 16 ساعته هست. کرم پودر نارس لانگ ویر، به پوست ظاهری طبیعی و درخشان میده و اگر پوست شما دچار کدری شده، این محصول صورتتون رو خیلی شاداب و با طراوت نشون میده.

بیشتر بخوانید:  نحوه استفاده از تونر آرایشی

هدی بیوتی :

%name معرفی بهترین کرم پودر:

و آخرین معرفی، کرم پودر هدی بیوتی.
محصولی تماما گیاهی، 24 ساعته، مات و با کاور بسیار بالا این کرم پودر هیچ نوع مواد مضری مثل روغن و ترکیبات کمدوژنیک نداره برای همین هم افرادی که پوست حساسی دارند میتونن با خیال راحت از اون استفاده کنند. کرم پودر هدی، ضد آب و تعریقه و میتونه یک انتخاب عالی برای روزهای گرم تابستون باشه، چرا که در طول روز و در هرنوع آب و هوایی به هیچ عنوان ظاهر مات و یکدستش از بین نمیره.


برای آشنایی بیشتر با محصولات آرایشی و پوستی میتونید وارد سایت مای سفورا بشین و خریدتون رو با خیالی راحت و مطمئن انجام بدید اگر هم نیازی به راهنمایی داشتین با مشاوران سایت تماس بگیرید

بیشتر بخوانید:  بازی های قدیمی ایرانی که امروزه کمرنگ شدند

مطلب پیشنهادی

گریس نسوز و معمولی چه تفاوتی با هم دارند؟

گریس نسوز و گریس معمولی در اصل در کارایی در دمای بالا با هم تفاوت …