بیوگرافی مهران ضیغمی

بیوگرافی مهران ضیغمی

مهران ضیغمی متولد 6 مرداد 1349 است، این هنرمند هنرمندی پرکار در عرصه تئاتر، سینما و تئاتر است. او همچنین تجربه ای در زمینه مد، لباس و عکاسی دارد. مهران ضیغمی در سال اول شرکت در آزمون سراسری با کسب سه امتیاز در رشته میکروبیولوژی شناخته شد. اما به دلیل عدم علاقه به این گرایش مجددا برای شرکت در آزمون سراسری اقدام کرد. او چهار سال کارگردانی تئاتر خواند و لیسانس کارگردانی تئاتر گرفت. پدر مهران دیغمی در زمینه مدلینگ به عنوان طراح لباس فعالیت می کند. مهران توسط پدرش با هنر مدلینگ آشنا شد. او یک برادر به نام عرفان دارد.

1 47 بیوگرافی مهران ضیغمی

آغاز کار مهران دیغمی

مهران ضیغمی در سال ۱۳۷۶ با بازی پشت دیوار شب وارد رادیو و تلویزیون ایران شد. فیلم پشت دیوار شب به کارگردانی مهران صوفیری است. این هنرمند در گفتگویی گفت: از شش سالگی فعالیت هنری خود را در سینما آغاز کردم، در آن زمان یکی از دوستان پدرم به نام دکتر. خسروی من را به آقای صفیری معرفی کرد. دومین تجربه مهران دیغمی بازگشت به بازی در سریال دنیای شیرین است.فیلم تلویزیونی دنیای شیرین محصول سال ۱۳۷۶ به کارگردانی بهروز بقایی استاین هنرمند پس از حضور در فیلم دنیای شیرین برای حضور در سریال دیگری دعوت شد. مهران زیگامی در سال 2014 پس از حضور در سریال The Last Game برای مدتی دنیای بازی را ترک کرد. او 8 سال در تئاتر کار کرد اما هرگز در یک فیلم تلویزیونی ظاهر نشد. از آن زمان در فیلم ناخونک به کارگردانی یزدان فتوحی در سال ۲۰۱۸ به تلویزیون بازگشت. در سال 1400 در سری سیزدهم بازی کرد. سریال طنز شماره 13 توسط یکی از کارگردان و تدوینگر مشهور ایرانی به نام آرش معیریان ساخته شده است. مهران ضیغمی برای هنر خود با هنرمندان مشهوری چون علی صادقی، حسین رفیعی، امیرحسین صدیق، ستاره حسینی، فرزانه سهیلی، اردلان شجاع کاوه، اشکان اشتیق، نگار عابدی و محمود جعفری همکاری داشته است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آرام جعفری

2 21 بیوگرافی مهران ضیغمی

ازدواج مهران دیغمی

از ازدواج این هنرمند اطلاعی در دست نیست.

فواید مهران دیغمی

مهران دیغمی از کودکی به خواندن شعر حافظ علاقه داشت. این هنرمند علاقه زیادی به مدلینگ دارد و پیروزی های زیادی در این زمینه کسب کرده است.یکی از جزئیات بارز مهران ضیغمی که در عرصه مدلینگ از آن استفاده می کند، استفاده از ژست های خاص بر اساس صورت و بدن است.در واقع مهمترین نکته در انتخاب مهران ضیغمی از بین شرکت ها و برندهای مختلف، توانایی او در ست کردن بر اساس مدل مورد نظر شرکت است. مهران دیغمی به عنوان هنرمندی که در نقاط مختلف جهان شناخته می شود، از طریق صفحه شخصی خود در اینستاگرام با هواداران خود در ارتباط است. او در صفحه اینستاگرام خود پست های خوانندگی و عکس های شخصی با هواداران منتشر می کند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سپیده خداوردی

3 21 بیوگرافی مهران ضیغمی

گفتگو با مهران ضیغمی

به نظر من اگر کسی بخواهد از مدلینگ درآمد کسب کند، می تواند درآمد خوبی داشته باشد. البته موفقیت در مدلینگ مستلزم استعداد است. رعایت چند قانون خاص در کنار داشتن استعداد ضروری است. این روزها باور عمومی این است که داشتن اندامی عضلانی برای ورود به دنیای مدلینگ مهم است. به همین دلیل برای ورود سریع به سیستم عضلانی بر خلاف سلامت بدن عمل می کند. به طور کلی مصرف دارو برای عضله سازی روشی غیرعاقلانه است که در عملکرد بدن اختلال ایجاد می کند. مدل بر اساس نوع محصول تبلیغاتی انتخاب می شود و مدیریت بدنه مهم نیست.به نظر من کافی است مدلی را انتخاب کنید که معیارهای اولیه قد و وزن را داشته باشدهمچنین موفقیت مدل مستلزم شناسایی اندام ها و حرکات مربوط به بدن هر فرد است. اگر وضعیت بدن و صورت خود را درست انتخاب کنید، انرژی مثبتی را به مخاطب منتقل خواهید کرد. من سال هاست که برای حفظ سلامت بدن از رژیم غذایی خاصی استفاده می کنم. انگیزه من برای پیشرفت به بازیگری و مدلینگ برمی گردد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیرحسین رستمی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …