بیوگرافی سوسن پرور + عکس

بیوگرافی سوسن پرور

سوسان پرور در 2 اسفند 1354 در شهر اراک به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی و لیسانس ادبیات نمایشی است. سوزان پرور در زمینه های مختلف هنری از جمله نویسندگی، کارگردانی و بازیگری برای تئاتر، تلویزیون و سینما فعالیت می کند. او همچنین فرصت حضور در برنامه های تلویزیونی مانند بیست، خنده بازار، آشپزی خانوادگی و تهران قدیم را دارد. محبوب ترین هنر سوزان پرور در عرصه نمایش های تلویزیونی بازار خنده است. این برنامه در سال ۱۳۹۰ زیر نظر شهاب عباسی تولید شد. مادر سوزان پرور بازنشسته آموزش و پرورش است و یک خواهر بزرگتر دارد.

1 43 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

اول، کار سوزان پرور

سوزان پرور بازیگری در تئاتر را از سال 1372 آغاز کرد و در سال 1376 برای بازی در نمایش “بوی دستان پدربزرگ” برنده جایزه دوم جشنواره فیلم سمنان شد. اولین تجربه بازیگری سوسان پرور در یک فیلم تلویزیونی به نام بزنگاه بود. فیلم بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران محصول سال 1386 است. سوزان پرور با بازی در نقش فریدا پرور در فیلم بزنگاه به شهرت رسید.او در ساخت این فیلم با هنرمندان مشهوری چون مرجان گلچین، حمید لولایی، رضا عطاران، علی صادقی و هنگامه حمیدزاده همکاری داشت.سوزان پرور تقریباً 12 سال پس از حضور در تلویزیون برای بازی در فیلم «زندان زنان» به کارگردانی منیژه حکمت انتخاب شد. از میان هنرمندان سوزان پرور می توان از سریال ها و فیلم های خوب بد زشت، کلبه عموپورنگ، شهر جیم، دزد و پلیس، مرغ تخم مرغ طلایی، نردبان چوبی، روز یلدا، شب چله و برج میلاد صحبت کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی شقایق فراهانی

2 17 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

ازدواج سوزان پارور

از ازدواج سوسن پرور اطلاعی در دست نیست. او در مصاحبه ای توضیح داد که ما نگرانی هایی در مورد ازدواج داریم و همسر ایده علم فردی قد بلند، چهار شانه و خوش قیافه است که با اسب سفید در خانه شهرت جورج کلونی را دارد.

مصاحبه با سوزان پرور

شغل و رهبری من شغل اصلی من است. بالاخره در رادیو اراک کار کردم و نزدیک به یک سال مجری برنامه رادیویی بودم. به عنوان یک دانش آموز به طنز و کنایه علاقه مند بودم، به گواه کار یوجین یونسکو. به همین منظور پایان نامه کارشناسی ارشد خود را در رشته گروتسک ارائه کردم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حمیدرضا پگاه

3 17 بیوگرافی سوسن پرور + عکس

تلاش های من اغلب خنده دار است. من عموماً دوست دارم مخاطب را سرگرم کنم، بنابراین ترجیح می دهم در معرض فیلم های کمدی قرار بگیرم.دوست من به عنوان عضو تیم در یک موسسه خیریه کار می کنداکثر دوستانم بازیگر نیستند و از طریق خیریه با آنها آشنا شدم. منبع درآمد من محدود به عکاسی است. تئاتر هم کار می کنم اما تمرکز اصلی من بازیگری در تلویزیون و سینماست. برخی از رهگذران مرا بد نام می کنند. فکر کنم پوستم متوسطه فکر می کنم همین که چشمانم می توانند دنیای اطرافم را ببینند و بوهای مختلف را از بوها تشخیص دهم، حالم خیلی خوب است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی نیکی میربها + عکس

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …