بررسی جنس کمد های دیواری و قیمتشان

در ادامه می خوانیم نحوه تعیین قیمت کمد دیواری بر اساس چه، محاسبه می شود. علاوه بر قیمت آن، اطلاعاتی را هم در مورد جنس و انواع کمد دیواری ها ارائه می دهیم تا هنگام خرید، افراد انتخاب مناسب و خوبی داشته باشند.

wjep9fcj2409t34toj3t4ioj3t4i4jt 300x172 بررسی جنس کمد های دیواری و قیمتشان

قیمت کمد دیواری

بررسی جنس کمد های دیواری:

کمد دیواری یکی از انواع کمد ها می باشد که امروزه به دلیل کوچک تر بودن و اشغال کمتر فضای منزل، طرفداران بسیار زیادی دارد و افراد به خوبی از آن استقبال می کنند. این کمد های دیواری دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام جنس و کیفیت متفاوتی دارند. همچنین قیمت کمد دیواری ها بر اساس جنس و کیفیتی که دارند، متغیر می باشد.

افراد در خرید کمد دیواری  باید جنس و کیفیت آن را در نظر بگیرند؛  چرا که در طول عمر و ماندگاری آن ها تاثیر می گذارد. به عبارت دیگر می توان گفت، کمد دیواری ها را نمی توان عوض یا جا به جا کرد؛ به همین دلیل باید همان دفعه اولی که آن ها را خریداری می کنیم، به جنسش توجه بسیاری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:  آدم‌ربایی‌های مرموز با پایان‌های غیر منتظره

کمد دیواری ها دارای جنس هایی از جمله ام دی اف، پی وی سی و….. می باشند. یکی از روش های ساخت کمد دیواری که امروزه بسیار رایج است، استفاده از ام دی اف می باشد که دارای مزایا و کیفیت های مختلفی است. همچنین می توان گفت، قیمت کمد دیواری ام دی اف بر اساس مزایا و کیفیت اش می باشد؛ اما مناسب و مقرون به صرفه است.

قیمت برخی از کمد دیواری های ام دی اف بالاتر می باشد؛ زیرا از روکش مات در ساخت آن ها استفاده شده است. علاوه بر این، روکش برجسته ای هم دارند که باعث مقاومت بسیار بالای آن شده و از خط افتادن آن ها جلوگیری می کند.

همانطور که گفتیم، برخی کمد دیواری ها جنس پی وی سی دارند. قیمت کمد دیواری هایی که از جنس پی وی سی هستند، نسبت به دیگر کمد دیواری ها بسیار گران تر بوده است؛ چرا که دارای یک روکش ام دی اف و یک روکش ضد آب از جنس پی وی سی می باشند ظاهر بسیار زیبایی دارند. علاوه بر این می توان گفت، درب های این کمد دیواری را می توان با استفاده از ابزار های مخصوص طراحی  و جذابیت آن را دو چندان کرد.

بیشتر بخوانید:  زیباترین شهرداری‌های آلمان

cvlmi34p9tuv3octyvj5oyj 300x223 بررسی جنس کمد های دیواری و قیمتشان

قیمت کمد دیواری

قیمت کمد دیواری، انواع کمد دیواری:

از انواع مختلف کمد دیواری مانند انواع کابینت ام دی اف می‌توان به کمد دیواری ریلی، کشویی، کلاسیک و… اشاره کرد که هر کدام قیمت و کیفیت های متنوعی دارند. استفاده از کمد دیواری ریلی برای دیوارهای کوچک و عرض کم مناسب نمی باشد، بلکه برای دیوار هایی با عرض زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کمد دیواری ریلی مناسب می باشد؛ اما بر اساس ریل های مورد استفاده در آن، این قیمت ها متغیر است. به عنوان مثال، کمد دیواری هایی که ریل آن ها وزن کمتر از چهل کیلو گرم را می تواند تحمل کند،  قیمتشان پایین تر است.

کمد دیواری های کشویی معمولا دارای طرح های ساده هستند و قیمت آن ها پایین می باشد. همچنین می توان گفت که این مدل کمد دیواری اندازه کوچک تری دارد و می توان از آن ها در کنار انواع دیگر کمد دیواری ها نیز استفاده کرد. کمد دیواری های کلاسیک هم بیشتر برای نگهداری رخت خواب ها و آویزان کردن لباس ها مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید:  کرم‌ های خوراکی در راه سوپرمارکت‌ های اروپایی

قیمت کمد دیواری کلاسیک بالا می باشد؛ زیرا از گذشته تا کنون به تولید خود ادامه داده است و هر روزه مدل و طرح جدید تری از آن تولید می شود. این نوع کمد دیواری در کنار تمام ویژگی هایی که دارد، دارای یک ویژگی منفی از جمله اشغال کردن فضای زیادی از جلو می باشد.

پس افراد در خرید کمد دیواری باید به تمام ویژگی های آن از جمله جنس و کیفیت و قیمت کمد دیواری، توجه بسیاری داشته باشند تا از انتخاب خود پشیمان نشوند؛ زیرا خرید و تعویض دوباره آن کمی سخت می باشد.

refk34romtj35vioyj45eoiyj5igj 300x215 بررسی جنس کمد های دیواری و قیمتشان

قیمت کمد دیواری

مطلب پیشنهادی

بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

انتخاب بهترین نژاد سگ برای هر فردی به میزان متغیرهای مختلفی بستگی دارد، از جمله …