بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

بیوگرافی سحر نظام دوست عکس

سحر نظام دوست ظاهری زیبا و جذاب دارد و طرفداران خاص خودش را دارد. او در شبکه های اجتماعی فعال است و تصاویر زیبای خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. سحر نظام دوست نیز اندام و لباسی زیبا با چهره ای زیبا دارد و این زیبایی دو برابر قد دارد. همچنین می توانید نگاهی به طراحی لباس او بیندازید.این هنرمند با قد 173 سانتی متر یکی از بلندقدترین هنرمندان است.

1 30 بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

آثار سحر نظام دوست

سحر نظام دوست به غیر از بازیگری پیانو می زند و به عنوان شغل دوم در ساخت و ساز فعالیت می کند و برادرش نیز در این راه با او همکاری می کند. سحر نظام دوست می گوید دوست دارم خلق کنم. از خلق یک شخصیت جدید روی صحنه یا جلوی دوربین گرفته تا خلق یک اثر هنری روی دیوار یا نقاشی با احساسات خودم روی سقف خانه‌ای که خانواده روزهای خوب زندگی‌شان را زیر آن می‌گذراند. سحر نظام دوست از ساخت و ساز به عنوان شغل دوم حرف می زند و می گوید هنوز هم شغل اصلی اش که بازیگری است را دوست دارد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مانی نوری

سحر نظام دوست تلاش زیادی دارد و دوست دارد همه چیز را از نزدیک ببیند و لمس کند به همین دلیل زمانی که در معدن بود گفت: به سختی کار معدنچیان نزدیک شدم.

2 4 بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

آثار این هنرمند در عرصه بازیگری

سحر نظام دوست اولین کار صحنه ای خود را از دوران دانشجویی آغاز کرد و در داستان انسانیت و هوا به کارگردانی آقای فرزاد محمدعلی در نقش حوا بازی کرد. او 23 سال سن دارد. پنج دری به کارگردانی آقای امین امانی. اگرچه موفقیت این کار زیاد نبود، اما تجربه خوبی برای سحر نظام دوست بود زیرا با هنرمندانی چون شهربانو موسوی، سیاوش قاسمی، عباس محبوب و سیدجواد زیتونی همبازی شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی محسن تنابنده

این هنرمند در سال 2016 با بازی در درام ها و فیلم های تلویزیونی به شهرت عمومی دست یافت. سحر نظام دوست امسال با بازی در سریال بی بی گندم به کارگردانی برادران علی امانی و امین امانی توانست با مهارت های خود خود را در معرض دید عموم قرار دهد و در این سریال نقش خالق را بازی کند. سحر نظام دوست تجربه بازیگری خود را در این سریال گسترش داده و تجربه همکاری با بازیگرانی چون زهرا حدرایی، کیانوش گرامی، یوسف صیادی و نیما شاهرخ شاهی را داشته است.یکی دیگر از تلاش های بزرگ سحر نظام دوست در سال 1395 حضور او در فیلم پایان شب به کارگردانی فرزاد موتمن بود.یکی از ویژگی های این هنرمند بازی در تلویزیون و سینما است. او در سال های اخیر با هنرمندان زیادی همکاری داشته است و تنها دو بار با هنرمند شیوا انصاف خواه همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سانای امیر آبادی

3 4 بیوگرافی سحر نظام دوست + عکس

سحر نظام دوست در پاسخ به سوال خبرنگاری که از وی پرسید چه پیشنهادی دارید؟ دوست داری کجا خودت را پیدا کنی؟ پاسخ این است: همه می خواهند ستاره هالیوود شوند. به من پیشنهاد کار در شبکه جم داده شد اما نمی خواستم ایران را ترک کنم. هدف من بازيگر ماندن است. بالاخره همه یک روز می میرند، پس خوب است که در ذهن دیگران تصور خوبی از اینکه چه کسی هستید داشته باشید. سرنوشت هنرمند ما به باور مردم است و من نمی خواهم بمیرم و می خواهم همیشه زنده بمانم پس می خواهم در ایران بمانم و برای همیشه بمانم.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …