بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

فیلم زیبای کرمعلی

زبا کرمعلی در ۲۳ آذر ۱۳۵۴ در کرج به دنیا آمد. این هنرمند دارای 4 فرزند و یک برادر کوچکتر به نام نیما است. مادر او سن زیادی ندارد و به گفته این هنرمند اواسط دهه 70 به دنیا آمده است. زیبا کرمعلی و مادرش خیلی شبیه هم هستند.

1 27 بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

سطح آموزشی فوق العاده کرمعلی

زیبا کرمعلی دانشجوی سال آخر کارشناسی سینما است. او در دانشگاه هنر تهران تحصیل کرد. به گفته وی زیبا کرمعلی در آزمون سراسری رشته هنر پایه هشتم و دوم بود. زبا دوره متوسطه را در مدرسه شهید ثانی ناحیه 3 گذراند و از سال اول تا سوم دبیرستان در رشته ریاضی و فیزیک تحصیل کرد. اما ناگهان دیدگاهش تغییر کرد و در هنرستان گهر ناحیه 3 کرج به تحصیل ادامه داد. او دارای معدل 19.95 در رشته ریاضی و فیزیک و معدل 19.76 در رشته هنر است. پس می توان نتیجه گرفت که به هنر و تحصیل علاقه دارد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی اصغر فرهادی

2 1 بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

کار هنری زیبای کرمعلی

زیبا کرمعلی در فیلم لاتاری نقش نوشین را بازی کرد و از 12 سالگی به نویسندگی و بازیگری علاقه داشت و در وبلاگ خود با نام مستعار داستان های کوتاه و بلند می نویسد.او جسارت بالا بردن خوانندگان جملاتش را نداشت اما در نهایت تصمیم گرفت برای تحصیل رشته سینما را انتخاب کند. زیبا کرمعلی پس از قبولی در کنکور در دانشگاه هنر تهران در رشته هنر و ادبیات مشغول به کار شد و در سال 1394 هنرمندان در همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه در داستان نیمروز شرکت کردند و زیبا کرمعلی با آقای محمدحسین مهدویان آشنا شد. کارگردان فیلم آقای مهدویان در فیلم جدید لاتاری او را به عنوان شخصیت اصلی انتخاب کرد و زیبا کرمعلی که تا آن زمان تجربه تئاتر و تلویزیون نداشت، نقش شخصیت اول فیلم لاتاری را بازی کرد. او در یکی از مصاحبه هایش گفت: از ابتدا با نویسنده فیلم ابراهیم امینی تمرینات بازیگری را شروع کردم، حتی توضیح دادم تا بتوانم اجرا کنم.قابل قبول. روزی که قرار بود برای اولین بار سعید سهیلی را ببینم خیلی عصبی بودم اما وقتی جمله را گرفتیم و شروع به درس خواندن کردیم تمام استرس و اضطرابم از بین رفت و اثری از اضطراب نبود.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه جاستین بیبر

3 1 بیوگرافی زیبا کرمعلی + عکس زیبا کرمعلی

ازدواج

این هنرمند مجرد و مجرد است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …