بیوگرافی حسین توکلی

بیوگرافی حسین توکلی

این خواننده جوان نزدیک به 12 سال است که در عرصه موسیقی و خوانندگی فعالیت می کند و چیزی که توکلی را خاص می کند این است که پیروزی های زیادی در این زمینه کسب کرده است. یکی از ویژگی های این خواننده کشورمان داشتن صدایی نرم و لطیف است که باعث شد چه از نظر خوانندگی و چه از نظر سبک خوانندگی با محمد علیزاده و محمد اصفهانی از خوانندگان معروف کشورمان مقایسه شود.

1 49 بیوگرافی حسین توکلی

حسین توکلی در 15 خرداد 1362 در خرمشهر به دنیا آمد. او یکی از خوانندگان مطرح کشورمان است که جدای از موسیقی در عرصه تئاتر نیز فعالیت می کند. صدای زیبای این خواننده جوان او را به عنوان یکی از خوش صدای ترین خوانندگان پاپ خوزستان معرفی کرده است.

شخصیت اخلاقی

شاد بودن و خندان بودن یکی از جزئیات مهم شخصیت اوست. یکی از ویژگی های این خواننده مومن کشورمان، پشتکار و تلاش او در ارائه موسیقی حرفه ای است که از ویژگی های اوست. شکی نیست که یکی از دلایل اصلی موفقیت او در طول 12 سال حضور در صنعت موسیقی، سخت کوشی و پشتکار او بود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهسا مهجور + عکس

2 23 بیوگرافی حسین توکلی

ابتدا اثر هنری حسین توکلی

حسین توکلی فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرددر ابتدا به تئاتر رفت و به خوانندگی و موسیقی علاقه مند شد. البته زمانی که در تئاتر کار می کرد به تلاوت قرآن مشغول بود و در تلاوت قرآن حرفه ای بود. وی از سال 1351 وارد دنیای موسیقی شد و در آن زمان خوانندگی را در هلال احمر خرمشهر آغاز کرد. توکلی خیلی زود اولین موسیقی خود را در سال 1381 به نام «انتظار» منتشر کرد. توکلی این موسیقی را در صدا و سیمای مرکز خوزستان ضبط و روانه بازار موسیقی کرد. انتشار این تک آهنگ نه تنها سرآغاز موسیقی حسین توکلی، بلکه سرآغاز موفقیت و شهرت او در این عرصه بود. زیرا پس از آن کارهای زیادی در عرصه موسیقی برای رادیو و تلویزیون انجام داد و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و به خواننده ای محبوب در بین مردم تبدیل شود. همانطور که گفتیم سماجت و سخت کوشی مهمترین چیز برای این خواننده جنوبی است. به همین دلیل در سال ۱۳۹۵ پس از اجرای چندین آهنگ و کار در رادیو و تلویزیون، موفق شد اولین آلبوم موسیقی خود را با عنوان اگر نبودی بنویسد و منتشر کند.حسین توکلی برای ضبط این آلبوم با شرکت ایران گام همکاری کرد که با استقبال مخاطبان مواجه شد و فروش خوبی هم داشت.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیرحسین رستمی

توکلی تصمیم دارد تا چند روز دیگر آلبوم دیگری را منتشر کند. تنها 2 سال پس از انتشار اولین آلبوم خود در سال 2009، او دومین آلبوم خود را ساخت اما متاسفانه قبل از انتشار در اینترنت منتشر شد. نام آلبوم دوم حسین توکلی «به خط» است و در لیست آلبوم پیروز قرار گرفت و فروش خوبی از این آلبوم به دست آورد. توکلی پس از انتشار آلبوم خود تصمیم به ضبط آلبوم دیگری به نام آلبوم باهون گرفت که در آن با مهدی گرناوی همکاری داشت. پس از این آلبوم چهارمین آلبوم خود را با نام توهم ضبط و منتشر کرد. اگرچه حضور توکلی در عرصه موسیقی کوتاه مدت بود، اما او با تلاش گسترده خود توانست در مدت کوتاهی 4 آلبوم برنده را منتشر و تولید کند و پس از کسب این بردها تلاش های فراوانی انجام داد. او در حال حاضر مشغول کار بر روی آلبوم جدید خود به نام “لرزش” است که با میلاد ترابی کار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مژده لواسانی

3 23 بیوگرافی حسین توکلی

مهاجرت به تهران

حسین توکلی موسیقی را از زادگاهش شروع کرد و خوشبختانه توانست در آنجا طرفداران و شنوندگان زیادی پیدا کند.او با دیدن این استقبال مردم در سال 1392 تصمیم گرفت خرمشهر را ترک کند و برای پیشرفت در عرصه خوانندگی و تبدیل شدن به یک خواننده حرفه ای راهی تهران شد.حسین توکلی تاکنون 4 آلبوم موسیقی را با موفقیت تولید و روانه بازار موسیقی کشور کرده است. او همچنین چندین تک آهنگ دیگر را تولید و منتشر کرده است.

از دیگر افتخارات حسین توکلی می توان به حضور در دو دوره از جشنواره های موسیقی صدا و سیما در کشور اشاره کرد که توانست عنوان برتر را از آن خود کند. کسب چنین عنوانی بر دیگر افتخارات صدا و سیما و مردم آبادان و خرمشهر می افزاید. او پس از انتشار یک آلبوم موفق و پرطرفدار توانست اکثر کارهای خود را در شبکه سراسری اجرا کند.

ازدواج حسین توکلی

این خواننده ازدواج نکرده است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …