بیوگرافی ایمان صفا

ایمان صفا در 9 دی 1362 در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است. ایمان صفا هنرمند سینما و تلویزیون ایران است. ایمان صفا یک خواهر دارد. یکی از تلاش های ایمان صفا درباره سریال طنز نیسان آبی است. این سریال در سال 1400 به کارگردانی منوچهر هادی تولید شد. ایمان صفا در سریال نیسان آبی با هنرمندانی چون مهران غفوریان، بهناز جعفری، حسین یاری، اسداله یکتا و یکتا ناصر همکاری داشته است.

1 34 بیوگرافی ایمان صفا

تلاش ایمان صفا

ایمان صفا بازیگری را در تئاتر آغاز کرد. وی با بازی در سریال «عملیات 125» در سال 1385 وارد تلویزیون شد.عملیات 125 به کارگردانی حسین لطیفی تولید شد. با مهارت های بازیگری ایمان صفا در این فیلم، از او خواسته شد تا در سه فصل این فیلم حضور داشته باشد. یکی دیگر از بازی های درخشان ایمان صفا مربوط به فیلم قرنطینه در سال 1385 است. این فیلم به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هنرمندان سرشناسی چون افشانا بایگان و رضا عطاران ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آتنه فقیه نصیری

2 8 بیوگرافی ایمان صفا

ازدواج ایمان صفا

ایمان صفا هنرمند رادیو و تلویزیون ایران مجرد است

تلاش مورد علاقه

ایمان صفا علاقه زیادی به فعالیت های ورزشی دارد. او در نوجوانی کمربند مشکی تکواندو دارد. این هنرمند توانا در تیم فوتبال شهید فهمیده دفاع راست بازی می کند و سابقه کشتی دارد. جالب است بدانید ایمان صفا کاوه خداشناس را به عنوان بهترین دوست و دوست خود قرار داده است. او برای انجام کارهای مختلف در زندگی با کاوه خداشناس مشورت می کند و به داشتن کاوه خداشناس در زندگی خود افتخار می کند.

گفتگو با ایمان صفا

من برای سلامتی خود ارزش قائل هستم و از غذای ارزان برای حفظ سلامتی خود استفاده می کنم. من به کیفیت غذا خیلی اهمیت می دهم. در عرصه بازیگری سعی می کنم نقشم را برای مخاطب توضیح دهم. به همین دلیل با جان و دل بازی می کنم و در حین بازی سعی می کنم علاقه ام را به مردم منتقل کنم. در واقع، علاقه من به بازیگری است. من خیلی به شکل بازیگری علاقه ای ندارم اما روی محبوبیت در بین تماشاگران تمرکز دارم و تا زمانی که برای فیلم دعوت شوم هنرمند خواهم بود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امیر غفارمنش

3 8 بیوگرافی ایمان صفا

به نظر من بی خوابی و استرس به پیری زودرس کمک می کند.به همین دلیل سعی می کنم در همه شرایط خواب کافی داشته باشممثلاً وقتی سر کار هستم، بعد از ظهر چرت می زنم تا حداقل هفت ساعت در شب بخوابم. هر کسی می تواند در مورد زندگی خود تصمیم بگیرد. فکر می کنم زندگی هر آدمی نیاز به امید و اعتماد به نفس دارد، خانواده ام به خصوص پدرم مثل کوه پشت سرم ایستاده اند و دعای مادرم هم مرا راهنمایی می کند. اصولا رمز موفقیت من در کنار توکل به خدا حضور پدر و مادرم است.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …