بیوگرافی سارا باقری + عکس سارا باقری

بیوگرافی سارا باقری عکس های سارا باقری

سارا باقری متولد ۱۳۷۴ در گیلان است. وی گیلانی، تهرانی و بزرگ شده تهران است. سارا بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر است. پدرش قدیر باقری کارگردان و تهیه کننده است. مادرش طاهره اسماعیلی است و در رادیو کار می کند. سارا همچنین یک خواهر به نام دانیا دارد که در زمینه گریم کار می کند.

1 31 بیوگرافی سارا باقری + عکس سارا باقری

سارا باقری بازیگر

سارا باقری از نحوه ورودش به عرصه بازیگری می گوید، اما با پدر و مادرش شروع به کار کرد و در پایان سریال با هم کار می کردند. او هنرمند است و 14 سال در رادیو، تئاتر و تلویزیون در مرکز گیلان فعالیت کرده است. سارا از 18 سالگی به تهران سفر کرده و در چندین سریال تلویزیونی کار کرده است. او همچنین در رادیو تئاتر گیلان کار کرد و برای نقش اولش برنده دو جایزه تلویزیونی شد.

به روایت سرابقری

مادر سارا باقری، طاهره اسماعیلی، در رادیو گیلان کار می کند. او گفت که همزمان کار عکاسی را آغاز کرده و در این حرفه آزمون و خطا انجام داده است.سارا تقریباً در تمام پروژه هایش با کمک پدر، تهیه کننده و کارگردان قدیر باقری حضور داشت و به گفته خودش در 70 درصد پروژه هایی که انجام داده پدرش بالاتر از او بوده است.درباره حرف هایی که شنید و به او گفت که پدرت کارگردان است و در پایان سریال می گویی که نمی توانم آن را انکار کنم، چون مطمئنا در جوانی این فرصت به من داده شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الهه فرشچی

2 5 بیوگرافی سارا باقری + عکس سارا باقری

سری افرا

افرا نام مجموعه تلویزیونی است که در تابستان 1400 پخش شد.سارا پس از بازی در سریال ملکوان در این سریال نقش مائده را بازی کرد. او در این سریال با بازیگرانی چون مهدی سلطانی و روزبه حصاری که نقش پدر و برادرش را بازی می کردند، همکاری داشت. او پیمان را در این سریال دوست دارد. محمد صادقی در این معامله نقش دارد. سارا که نقش مائده را بازی می کند، دانش آموزی است که با چیزی مواجه می شود که هرگز در زندگی اش تجربه نکرده و با تغییری در زندگی اش همراه می شود. سارا باقری اخیرا در مصاحبه ای گفته که اهل شمال است و تاکنون در 20 سریال بازی کرده است. او به غیر از بازیگری، ناشر هم هست و فرصت حضور در سریال های مهران مدیری، ملکوان و… را دارد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی لیلا اوتادی

سارا قبل از بازی در این سریال و ایفای نقش مائده از دوستان تیم سازنده این سریال نبود و با بازی در این سریال بیشتر به شهرت رسید.او گفت که یکی از دوستانش در برنامه حاضر شد و برای بازیگری تست داد و بعد از آقای. بهرنگ توفیقی قرارداد امضا کرد.

3 5 بیوگرافی سارا باقری + عکس سارا باقری

سریال هیولا

سارا باقری با کارگردانان مشهوری چون مهران مدیری کار کرده است. نقش کوچکی در سریال Monster به کارگردانی Mr. او مهران مدیری است. وی درباره این سریال در صفحه اینستاگرام خود خطاب به مهران مدیری نوشت: آقای مدیری افتخار بازیگری جلوی دوربین شما حتی اگر کوتاه باشد یکی از تجربیات عالی است.مخصوصا در کار من. سارا باقری در این سریال با بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، شبنم مقدمی، سیما تیرانداز، محمد بحرانی، نیما شعبان جد، فرزین محدث و عزت الله مهرآوران و… کار کرده است.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی فتحعلی اویسی

شخصیتی که دوست دارد

سارا جذب نقش مائده در سریال افرا شده و در مورد این شخصیت می گوید که بازی در نقش مائده در بعضی جاها در رفتار او لجبازی می کند و می خواهد احترام خود را بیشتر حفظ کند و تسلیم نشود. به ادعای او نزدیکتر است.وی افزود: فکر نمی کنم هیچ وقت در زندگی بازیگری ام بازیگر دیگری را دوست نداشته باشم و همیشه دلم برایش تنگ می شود.

جوایز سارا باقری

این هنرمند در سال 1361 جایزه اولین هنرمند زن رادیو تئاتر را در جشنواره فجر دریافت کرد و در سال 86 توانست جایزه بهترین هنرمند و گوینده برتر را دریافت کند.

فیلم سارا باقری

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …