بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

عکس بیوگرافی بهدخت ولیان

بهدخت ولیان متولد دهه 60 و دارای مدرک لیسانس بازرگانی است. بهدخت ولیان بازیگری را ابتدا از تئاتر آغاز کرد و در نمایش های زیادی بازی کرد. از جمله آثار بهدخت ولیان در تئاتر به نام های تاثیر خانم لیلی رشیدی، نوستوس با کارگردانی محمد منیم، داستان اقتباسی حسن معجونی و سالگشتگی به کارگردانی امیررضا کوهستانی است.

1 36 بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

بهدخت ولیان اولین بار در سال 1392 با بازی در فیلم آسمان آفتابی نیست به کارگردانی مهران ملکوتی بازی کرد. اگرچه موفقیت این فیلم زیاد نبود اما تجربه خوبی برای بهدخت ولیان بود. چون بازیگرانی چون فرهاد قاهمیان، قربان نجفی، توماج پورمراد و مهران ملکوتی تجربه همکاری با یکدیگر را داشتند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهسا مهجور + عکس

گفتگو با بهدخت ولیان

بهدخت ولیان در گفت و گو با مطبوعات درباره علاقه خود به سینما و تئاتر گفت: برای من سینما و تئاتر هر دو مهم است، تفاوت های زیادی بین این دو وجود دارد. اما من به هر دو علاقه دارم و حقیقتی که در مورد تئاتر خواهم گفت این است که بزرگترین و بزرگترین کلاس درس برای هنرمندان تئاتر است.برای همین خیلی خوشحالم که روی صحنه با هنرمندان مشهوری کار کردم و نمایش های مختلفی اجرا کردماصولاً باید بگویم که اگر تئاتر بازی نمی کردم امروز اینجا نبودم.

2 10 بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

تلاش های رقت انگیز ولیان

بهدخت ولیان فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد و خیلی زود وارد سینما شد. بازی نام ها، سالگرد، نوستوس و تاریخچه مترون پیج از معروف ترین تئاترهای این هنرمند هستند که در نقش یک بازیگر نقش آفرینی کردند. او در سال 1392 اولین فیلم خود را به نام آسمان آفتابی نیت به کارگردانی مهران ملکوتی اکران کرد که در این فیلم مورد توجه سحر دولتشاهی کارگردان قرار گرفت اما اختلافات آنها باعث شد بهدخت ولیان در این فیلم تغییر نقش دهد. بهدخت ولیان در فیلم امیر با میلاد کی مرام بازی کرد. این فیلم در جشنواره فیلم فجر شرکت کرد و باعث شهرت بهدخت ولیان شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آرام جعفری

3 10 بیوگرافی بهدخت ولیان + عکس

از کارهای جدید این هنرمند پرده قرمز می توان به کارگردانی این سریال ابراهیم ابراهیمیان اشاره کرد و بازیگرانی چون بهرام افشاری، امیرحسین آرمان، مهتاب کرامتی، آرمین رحیمیان، سحر نظام دست در این فیلم بازی می کنند.

ازدواج شاد ولیان

از ازدواج این هنرمند اطلاعات زیادی در دست نیست و می توان حدس زد که این هنرمند ازدواج نکرده است

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …