مژه مگاوالیوم چیست و چگونه انجام می شود؟

%name مژه مگاوالیوم چیست و چگونه انجام می شود؟

مژه مگاوالیوم

همه چیز درباره مژه مگاوالیوم

اکستنشن مژه مگاوالیوم یکی از انواع مدل های اکستنشن مژه می باشد. اکستنشن مژه مگاوالیوم یکی از پرطرفدارترین مدل های اکستنشن مژه در همه جای جهان می باشد و خیلی از کسانی که می خواهند مژه های پرپشت، بلند، مشکی و زیبا داشته باشند از این نوع اکستنشن مژه استقبال می کنند. در زیر در مورد آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم می خوانید.

اکستنشن مژه مگاوالیوم چیست؟

مژه های مگاوالیوم خیلی شباهت به مژه هایی با حجم طبیعی دارد. اکستنشن مژه مگاوالیوم را اکستنشن مژه 12 بعدی هم می گویند. این شیوه سبب حجم دهی بی نظیری به مژه های شخص می شود.

انتخاب اکستنشن مژه مگاوالیوم برای کسانی که میل‌کردن به داشتن مژه های خیلی پرپشت و کاملا مشکی دارند، زیاد مناسب می باشد. در این شیوه از مژه های بیشتری نسبت به شیوه های دیگر استفاده می شود.

%name مژه مگاوالیوم چیست و چگونه انجام می شود؟

مژه مگاوالیوم چیست

اکستنشن مگا والیوم مژه چطور انجام می شود؟

اکستنشن مژه مگا والیوم یا چند بعدی دارای قطرهای گوناگونی می باشد و اکستنشن کار مژه آنها را با موچین و چسب کاشت مژه روی تارهای مژه شخص کار می گذارد. استفاده از این شیوه کاشت مژه از شیوه اکستنشن والیوم روسی طبیعی تر به نظر می آید. هر چند که کلفتی و وزن آن هم کمتر بوده و البته چشم ها را درشت تر نشان می دهد.

مراحل انجام اکستنشن مگاوالیوم

در آغاز مراحل اکستنشن مژه، زیاد اهمیت دارد که مژه‌ها را از هرگونه آلودگی یا گرد و گردوخاک بزدایید. برای اینکار، باید از یک خلاف قارچ یا فوم مخصوص شستشوی مژه استفاده کنید با استفاده از محلول‌های خلاف قارچ می‌توانید همزمان با خلاف عفونی کردن مژه‌ها هر نوع چربی را هم از آن‌ها پاک کنید. در روز کاشت، از داشتن آرایش بر روی چشم پرهیز کنید.

پس از اینکه مژه‌ها به خوبی با محلول شسته شدند، وقت آن می باشد که پرایمر را انجام دهید. پرایمر هم یک نوع فوم پاکیزه کنده می باشد که شما را از پاک بودن مژه و چشم مطمئن می‌کند. آنگاه باید یک لحظه شکیبایی کنید تا مژه‌ها خشک شوند.

بیشتر بخوانید:  آموزش تصویری بستن چند مدل موی ساده و شیک برای مهمانی

با استفاده از چسب، به خوبی مژه‌های پایین را تنها بپوشانید. در این بخت از کار، کاملا توجه کنید که تنها باید مژه‌ها پوشانده شوند و بخت قرمزی داخل پلک را نپوشانید. همینطور بهتر می باشد که پیش از متصل‌کردن پد، با کمک دست قدری از تندی چسب روی پد بکاهید تا دوران برداشتن آن به مژه‌ها آزار ای داخل نیاید.

%name مژه مگاوالیوم چیست و چگونه انجام می شود؟

مراحل انجام اکستنشن مگاوالیوم

در کاشت مژه مگاوالیوم، بسته به برندی که استفاده می‌کنید، کلفتی ۰/۳ یا ۰/۵ مناسب می باشد. سایز اکستنشن باید با توجه به توقع شخص و قالب چشم های او باشد. همانگونه که گفتیم، کیفیت اکستنشنی که استفاده می‌کنید زیاد مهم می باشد. اکستنشنی خوب می باشد که کاملا از مو طبیعی درست شده و سبک باشد.

بیشتر بخوانید:  موس مو چیست؟(+ روش استفاده از موس مو)

برای متصل‌کردن اکستنشن مگا والیوم باید دسته‌های اکستنشن را درست کنید. شما می‌توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید.

به این گونه که به آرامی یک دسته مژه را با پنس برمی‌دارید. برای کاشت مگاوالیوم از اکستنشن ۵D الی ۲۰D استفاده می‌شود. سپس انتهای دسته را به آرامی و لطافت به کمی چسب آغشته کنید. به این کار «فن کردن» به شیوه دستی گفته می‌شود و یکی از سریع‌ترین و بهترین شیوه‌ها می باشد.

در مرحله‌ی آخر کاشت مژه مگاوالیوم، یک تار مژه سوا می‌کنید، و فن را روی آن می‌چسبانید. توجه کنید که زیاد مهم می باشد اکستنشن تنها روی یک مژه گذاشته شود، بنابراین به خوبی مژه‌ها را با پنس از هم سوا کنید تا به هم نچسبند. این کار را برطبق اینکه در کدام بخت‌ها می‌خواهید اکستنشن افزایش کنید ادامه دهید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید و …