بیوگرافی مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. در رشته مدیریت دانش تحصیل کرده است. او با حضور در کلاس های آقای حمید سمندیان به هنرمندی رسید و در آن زمان بازی در فیلم میاندری را آغاز کرد و فعالیت خود را در تلویزیون و بازی در سریال کلانتر آغاز کرد. او در پربیننده ترین سریال سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی بازی کرد و در بین بینندگان محبوب شد. او چندین سال است که غیر فعال بوده و سالن زیبایی شیمر را اداره می کند. او به این کار بسیار مشغول است و تاکنون سه بخش افتتاح کرده است.

1 18 بیوگرافی مریم سلطانی

اول کار مریم سلطانی

مریم سلطانی با حضور در کلاس های بازیگری به همراه حمید سمندیان کار خود را به عنوان یک هنرمند آغاز کرد. او بلافاصله موفق شد و در سال 1379 اولین فیلمش را برای اولین بار به عنوان بازیگر انتخاب کرد و اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. او در سال 1391 با بازی در سریال کلانتر وارد تلویزیون شد و در این سریال محبوب شد. بعدها در همان سریال جوان مزور (1392)، سریال سه از چهار، سریال با زنان در نقش ماهرخ و … به کار خود ادامه داد.در سال 1392 در سریال دولت الشون شرکت کرد و سپس حدود شش سال از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کرد و از سال 1397 کار خود را از سر گرفت و این بار در سریال خانمان نقش مهاراخ را بازی کرد. .این سریال در آن زمان از شبکه سه پخش می شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی پوریا رحیمی سام

1 19 بیوگرافی مریم سلطانی

مدیریت سالن زیبایی

او پس از وقفه ای از بازیگری، سال ها سالن زیبایی شیمر را اداره می کند و تاکنون موفق به افتتاح سه بخش شده است. جالب است بدانید که با وجود داشتن چنین سالنی، سادگی را دوست دارد و طراحی های عجیب و غریب برایش جذابیتی ندارد. او از درآمد حاصل از سالن زیبایی راضی است، اما مشکلات خود را دارد، اما مزیت آن نسبت به بازیگری این است که می توانید شب ها استراحت کنید و مجبور نیستید برای انجام پروژه به شهر بروید. سالن زیبایی او مکانی مجلل در تهران است و هنرمندان زیادی مانند ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار و … هستند. دور بودن از او بازیگر نیست.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لاله مرزبان و جدیدترین عکس های اینستاگرام لاله مرزبان

آثار مورد علاقه مریم سلطانی

او به بدنسازی و شنا علاقه دارد و این کار را به صورت حرفه ای انجام می دهد، علاوه بر این به نواختن پیانو علاقه دارد و معتقد است موسیقی باید بخشی از زندگی یک هنرمند باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مریم معصومی

1 20 بیوگرافی مریم سلطانی

بازنشستگی مریم سلطانی از بازیگری

او شش سال بازیگری را کنار گذاشت و در آرایشگاه خود شروع به کار کرد که به گفته خودش حضور در محل کار هر روز نیاز به خدمات دارد و به همین دلیل از دنیای بازیگری خارج شد. اما او گفت که خوشبختانه دوستان این هنرمند به دیدار او آمده اند و او احساس دوری از بازیگری نمی کند و گفت که به مرور زمان بازیگری می کند زیرا پیشنهادهای کاری زیادی دریافت کرده است. بعد از اینکه بازیگری را رها کرد و آرایشگر شد، به دلیل درست غذا نخوردن و ورزش نکردن به خاطر کارش، خودش را لو داد و گفت اگر تو جای مریم سلطانی بودی که در سریال دیدی باید سخت کار کنم و ساعت 6 بیدار می شوم. صبح و ورزش

1 21 بیوگرافی مریم سلطانی

بازی پارتی مدیریت شبکه

مریم سلطانی یکی از دلایل دوری برخی از مدیران شبکه از بازیگری را توضیح می دهد. وی اسامی خاصی را ذکر نکرد اما گفت: برخی کارگردانان با هنرمندی رابطه فامیلی دارند و گاهی همسر و فرزندانشان بنا به سلیقه خود از آنها می خواهند که بازیگری را دعوت کنند.به همین دلیل کمی احساس خطر کردم چون نمی خواستم منتظر بمانم تا ببینم با من تماس خواهند گرفت یا نهاو از یکی از مدیران شبکه انتقاد می کند و می گوید هرجا اسم من بود آن را خراب کرد. مریم سلطانی می گوید که علاقه زیادی به بازیگری دارد و زمانی که به عنوان هنرمند کار می کرد تا آخر روز کار می کرد و تا آخر روز کار می کرد، بنابراین یک هفته تعطیلی نبود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی پرمهر آهنگساز و خواننده

1 22 بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در سریال سه در چهار

سه سریال از چهار سریال پر از هنرمندان شناخته شده است و به همین دلیل مریم سلطانی گفت که فراموش کردن این سریال ها سخت است. او گفت در این سریال او و خانم لرستانی هر روز دلشان می سوزد و در پایان صحنه با هم بودند. آقای مجید صالحی کارگردان این سریال هم قدرتمند و درخشان بود. خیلی ها او را با بازی در این سریال می شناسند و هر بار که عکس می گیرد یا حتی با سالن زیبایی ارتباط برقرار می کند، همه سه بار پیام می دهند و چت می کنند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی فتحعلی اویسی

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …