بیوگرافی داریوش موفق

عکس بیوگرافی داریوش موفق از داریوش مواک

داریوش موفق بازیگر تلویزیون و تئاتر در سال 1348 در تهران متولد شد.او در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان در نقش تحد قرقی بازی کرد. پس از فارغ التحصیلی آسان در رشته گرافیک، وارد دانشگاه تهران شد و در رشته تئاتر تحصیل کرد. اما تحصیلات خود را در این مسیر به پایان نرساند و موفق به اخذ درجه علمی نشد. او از کودکی کار تئاتر را آغاز کرد و به یکی از موفق ترین هنرمندان تئاتر در سال های اخیر تبدیل شد.

1 1 بیوگرافی داریوش موفق

فیلمی از داریوش موفق

داریوش موفق اولین بار در سینما ظاهر شد و در سال 1385 در فیلم هملت شازده کوچولو دانمارک به کارگردانی رضا بابک بازی کرد. ایفای نقش در این فیلم اگرچه برای موفقیت بازی های دیگری مثل سریال «ما فرشته نیستیم» خوب نیست، اما برای او تجربه خوبی است.او در این فیلم با هنرمندانی چون لیلی رشیدی، جمشید جهان زرناد، بهرام شاه محمد لو و پرستو گلستانی همکاری دارد.یکی از ویژگی های این هنرمند این است که در دوران بازیگری هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است، اما بهتر است او را مانند اکثر آثارش که 70 درصد از آثار او را به خود اختصاص داده اند، هنرمند سینما بدانیم. آثار، و 29 درصد از آثار او. او در تلویزیون است. داریوش موفق پس از فارغ التحصیلی در 5 فیلم نام، مرگ فروشنده، باغ آلبالو، هملت و شازده کوچولو دانمارک، هملت علاوه بر دو فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده است. او در فیلم «ما فرشته نیستیم» و سریال هشت بهشت ​​بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آرون افشار خواننده جوان پاپ ایرانی

1 2 بیوگرافی داریوش موفق

فیلم تلویزیونی داریوش موفق

داریوش موفق در سال ۱۳۹۲ در سینما و تلویزیون بسیار فعال بود و در کارهای مهمی حضور داشت. او در سه فیلم و سریال مهم بازی کرد و توانست از آنها شهرت بیشتری کسب کند. از جمله آثار مهمی که او بازی کرده می توان به «ما فرشته نیستیم، فلورا سام»، «اشت بهشت ​​سعید علم متولد شده» و «مرگ دلال نادر برهانی مرند» اشاره کرد. سریال We Are Not Angels یکی از شاهکارهای این هنرمند به حساب می آید.او در این سریال که در سال 1392 تولید شد نقش مهمی را ایفا کرد و به دلیل مهارت هایش مورد توجه مردم قرار گرفت و در تلویزیون به نمایش درآمد.این هنرمند در سال 93 علاوه بر بازی در سریال ما فرشته نیستیم، در سریال هشت بهشت ​​نیز بازی کرد. او این بار با سعید علم کارگردان سریال و علاوه بر هنرمندانی چون فرهاد بشارتی، فرج الله گل سفیدی، علیرضا جعفری و مهدی ساکی همکاری کرد. داریوش موفق در آن سال ها با هنرمندان زیادی کار می کرد و به خصوص با لیلی رشیدی کار می کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سحر قریشی

1 3 بیوگرافی داریوش موفق

سریال خاتون

داریوش موفق در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک روان نقش قارقی را بازی کرد. این سریال که از سری جدید تینا پاک روان می باشد دارای یک درام اجتماعی در مورد سال اشغال ایران در سال 1320 می باشد که قهرمان این سریال زنی مستقل و قوی است که با مشکلات مختلفی روبرو می شود. در طول زمان. داریوش موفق در این دوره با هنرمندانی چون نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، علی فروتن، مهتاب تجارتی، غزل شکری، مهران مدیری و… به ایفای نقش می پردازند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سهبا شرافتی، عکس های سهبا شرافتی و اینستاگرام

1 4 بیوگرافی داریوش موفق

جایزه داریوش موفق

این هنرمند در سال 1366 در سریال شب های آوینیون جایزه بازیگری را از جشنواره تئاتر فجر دریافت کرد و همچنین مقام اول بازیگری را از جشنواره تئاتر دانشجویی دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی امین حیایی

گردآوری: بخش بیوگرافی هنرمند روبکا

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …