برند های معروف لوازم آرایشی

btbrhlbyr ohhr0hk 300x200 برند های معروف لوازم آرایشی

لوازم آرایشی اصل و اورجینال یکی از نیاز های اساسی خانم های امروزی است که بدون وجود آن ها هرگز نمی توانند، به ادامه زندگی خود بپردازند!!

خانم ها در همه مکان های عمومی ای که حضور می یابند، اغلب آرایشی بر روی چهره دارند، این آرایش گاه به صورت خیلی حرفه ای و تکمیل انجام می شود و گاهی هم افراد فقط از چند قلم لوازم آرایشی استفاده می کنند.

به هر حال آن چه واضح و مبرهن است، میزان مصرف این لوازم است که در کشور ما به بالاترین میزان در جهان رسیده است!

بانوان ایرانی رکورد خرید لوازم آرایشی را در همه دنیا زده اند! هر خانمی در منزل خود و در جعبه لوازم آرایش خود، تعداد بی شماری رژ لب، ریمل، سایه های ابرو، مداد های لب و چشم، رژ گونه، پرایمر و… را دارد و هرگز از خرید آن ها سیر نمی شود!

اما آن چه حائز اهمیت است، کیفیت و جنس این رژ ها است.  متاسفانه این موضوع مهم هنوز در کشور ما خوب جا نیفتاده است؛ خرید لوازم آرایش باید از انواع برند و درجه یک و با کیفیت آن صورت گیرد.

می پرسید چرا؟! علت کاملا واضح است؛ شما از این وسایل و اقلام بر روی پوست عزیز خود استفاده کرده و آن را در این ناحیه مهم و حساس به کار می برید.

شما در این جهان هیچ سرمایه ای با ارزش تر از پوست خود ندارید! بسیار واجب و الزامی است که حتما از انواع لوازم آرایشی بهداشتی و مرغوب و استاندارد استفاده کنید؛ به ویژه اگر زیاد در طول روز آرایش می کنید.

fdv .elrkeoghvekthrvtjhol 300x200 برند های معروف لوازم آرایشی

ما در این مقاله سعی داریم که برخی از بهترین و درجه یک ترین انواع لوازم آرایشی اصل و اورجینال  را برای شما عزیزان شرح داده و به توضیح آن ها بپردازیم.

بیشتر بخوانید:  زن ۹۸ ساله‌ چینی که استاد کونگ فو است!

انواع این قبیل لوازم آرایشی برند دارای کیفیت های تایید شده ای می باشند و به همین سبب نیز آسیبی به پوست شما نمی رسانند، پس بهتر است که آن ها را به کار برید و به سلامت پوست خود بیش تر اهمیت دهید!

البته پس از استفاده از هر لوازم آرایشی ای چه برند و چه غیره، باید شب به شب پوست خود را با انواع پاک کننده ها تمیز کرده و به نظافت آن بپردازید.

آشنایی با انواع لوازم آرایشی اصل و اورجینال در برند های مختلف

در ادامه این مقاله، می خواهیم به لوازم آرایشی برند در مدل های مختلف در جهان بپردازیم.

انواع برند ها در همه کشور ها عرضه می شوند و هر فرد بسته به جنس پوست خود یکی را انتخاب می کند و به استفاده از آن می پردازد.

یک نکته مهم در حین خرید لوازم آرایش وجود دارد و آن توجه به جنس پوست می باشد. در حین خرید همه انواع آن ها به نوع پوستی که دارید توجه کرده و آن را به فروشنده اطلاع دهید.

بار ها اتفاق افتاده که یک برند آرایشی با وجود اعتبار بالا، کیفیت عالی و مصرف کنندگان راضی از آن! باز هم بر پوست عده ای به اصطلاح خوب نمی نشیند.

برخی از برند های درجه یک در جهان شامل موارد زیر می شوند. کم تر مشاهده شده است، که کسی از استفاده از این محصولات ابراز پشیمانی کند!

  • برند آرایشی و بهداشتی اوریفلیم: این برند یکی از معروف ترین و قدیمی ترین های این محصولات است؛ انواع کرم های مخصوص به آرایش، لوازم آرایشی مخصوص به چشم و کرم ها و مواد نگهداری از پوست، در این کمپانی تولید شده و به فروش می رسد.
  • یکی از مطرح ترین برند ها، برند کلارنس است که به مشتری مداری مشهور است! این برند برعکس سایر کمپانی ها که فقط به سود خود توجه دارند، خیلی بیش تر به لوازم آرایشی ای که برای بانوان آماده می کند، حساسیت نشان داده و سعی دارد که بهترین ها را برای آن ها ارائه دهد.
  • لوازم آرایشی لورئال هم که از پیشتازان عرصه لوازم آرایشی بوده است و روز به روز اقلان بهداشتی و آرایشی خود را با کیفیت هایی بالا، به مشتریان ارائه می کند. این محصول ساخت فرانسه است.
  • برند گرلن نیز یک برند معتبر فرانسوی است که هم در زمینه لوازم آرایشی فعال است و هم به ارائه انواع عطر و ادکلن و لوازم و کرم های بهداشتی مخصوص به مراقبت از پوست می پردازد.
  • برند آرایشی سفورا، یکی از مطرح ترین ها به خصوص در خاورمیانه است. این اقلام تنوعات وسیعی را شامل می شوند و در دسته بهترین ها جای دارند.
  • برند لوازم آرایش بابی براون نیز بهترین محصولات را عرضه می کند. جالب است، بدانید که این محصول ساخت فردی با همین نام می باشد.
  • برند آرایشی مک هم که معرف حضور همگی است در این عرصه به فعالیتی گسترده و وسیع می پردازد.
بیشتر بخوانید:  آشنایی با چاپ فلت بد

این برند از گذشته های دور به ارائه محصولات و اقلام مخصوص به خانم ها می پرداخته است. بسیاری از برند های آرایشی که هم زمان با آن به بازار آمده اند، نیست و نابود شده اند! اما برند مک به دلیل خصوصیات منحصر به فردی که دارد، هرگز حذف نشده و میدان را خالی نکرده است.

محصولات مک با خلاقیت بالای صاحبان آن، هر روز آپیدیت می شوند و تنوعات گسترده ای از محصولات آرایشی را در بر می گیرند.

wrrlcmvpo5jgv0e95uyj09jh 300x169 برند های معروف لوازم آرایشی

لوازم آرایشی اصل و اورجینال چه ویژگی هایی دارد؟

می توان گفت که مهم ترین ویژگی ای که این لوازم آرایشی دارند، این است که در فرمولاسیون و ترکیبات آن ها از برخی مواد و متریال مرغوب و اغلب گیاهی استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:  اگر جان خود را دوست دارید هیچ گیاهی را در این باغ لمس یا بو نکنید!

این نکته مهم به تنهایی سبب ایجاد بالاترین کیفیت ها در این لوازم آرایشی اصل و اورجینال می شود. در ساخت همه لوازم برند، به مواد اولیه به کار رفته در آن توجه کرده و آن ها را زیر نظر متخصصان پوست و زیبایی تولید می نمایند.

همچنین یک ویژگی دیگر در این رابطه، تکمیل بودن رنگ بندی ها و مدل های لوازم آرایشی برای انواع پوست ها است که در برند ها و کمپانی های معتبر ارائه لوازم آرایشی اصل و اورجینال، به این نکات بیش تر توجه می شود.

به طور مثال وقتی کرمی را در یک برند به خصوص و معتبر می سازند و تولید می کنند، برای همه پوست های خشک و چرب و همچنین پوست هایی با طبیعت معتدل، نمونه هایی از آن را ارائه می دهد و به نوعی به همه مدل های پوست توجه دارد.

به همین سبب گفته می شود که محصولاتشان تکمیل است! یکی از مهم ترین ویژگی های هر محصولی که به رونق فروش آن منجر می شود، وجود تنوعات و مدل هایی برای آن ها است که منطبق با همه افراد با سلائق مختلف باشد.

مطلب پیشنهادی

بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

انتخاب بهترین نژاد سگ برای هر فردی به میزان متغیرهای مختلفی بستگی دارد، از جمله …